torsdag 9 april 2009

Väska. Igen.




Nu har jag sytt en väska. Igen. Men just den här modellen har jag faktiskt inte sytt förut. Fast det är en vanlig rektangulär kasse med avsydda hörn, inget extraordinärt alls. Men den är mycket användbar, tror jag. Den är bra att packa matvaror i och man får plats med en ganska stor matlåda i den, och det har jag saknat. Tyget är från IKEA. Jag har faktiskt fodrat med ett av mina Marrimekkotyger vilket kan synas lyxigt, men det tyget var så väldigt blekt av solljus (har varit gardin på 70-talet) att jag inte tyckte det var så stor synd att nästan gömma det. Man kan ju också vända väskan ut och in om man vill det! Jag sydde också en liten matchande "väska" för småsaker som man inte vill ska skvalpa runt i storväskan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar